FAQ – najczęściej zadawane pytania

1Czy możliwe jest anulowanie bądź zmiana zamówienia?
Jest taka możliwość o ile produkt nie został już wykonany i przekazany do wysyłki.
2Czy nadruk na koszulce bądź innym produkcie będzie identyczny jak ten który widzę na monitorze?
Efekt końcowy może się nieco różnić od tego widzianego na monitorze z prostej przyczyny, każdy z nas ma inaczej ustawiony profil kolorystyczny w swoim komputerze. Jasność, nasycenie, kontrast i inne ustawienia wpływają na to co widać na monitorze.
3Jakiej jakości są koszulki?
Sprowadzamy dla Was najlepsze marki tekstyliów. Zanim trafią do naszego sklepu są przez nas testowane: nanosimy na nie nadruk, wielokrotnie pierzemy aby sprawdzić ich jakość. Należy jednak pamiętać o tym że mogą zdarzyć się wadliwe egzemplarze, za co odpowiada producent. Jeśli na taki wadliwy towar trafisz odeślij produkt z dowodem zakupu oraz numerem swojego konta. Jeśli reklamacja jest rzeczywiście uzasadniona to w ciągu 5 dni po otrzymaniu paczki od Ciebie zwrócimy Ci całą kwotę, którą wydałeś na zakup towaru wraz z kosztami wysyłki.
4Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?
Tak, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT, którą dołączamy do przesyłki. W przypadku, gdy ma być wystawiona faktura prosimy o podanie danych do faktury podczas składania zamówienia.
5A co jeśli koszulka okaże się za mała lub za duża, bądź zmienię zdanie?
Masz 10 dni na odesłanie towaru bez podania przyczyny. Możesz też wymienić rozmiar na inny. W tym celu prosimy o kontakt mailowy.
6Czy jest możliwość zapakowania koszulki bądź innej rzeczy ze sklepu i wysłania komuś w formie prezentu?
Oczywiście jest taka możliwość. Prosimy tylko poinformować nas o tym fakcie w polu “uwagi” w formularzu zamówieniowym. Podać proszę adres do wysyłki osoby, która ma być obdarowana. Koszulka czy inna zamówiona rzecz zostanie elegancko zapakowana. Możemy również dołączyć bilecik z dedykacją. Paragon wyślemy Ci w kopercie na Twój adres.
Płatności i certyfikaty

Zapisz się do Newslettera i zawsze bądź na bieżąco!